Flower Expo Polska 2018 z kolekcją korzyści w programie.
6-8 września 2018
EXPO XXI WARSZAWA, ul. Prądzyńskiego 12/14
Najbliższa edycja Flower Expo Polska zaoferuje więcej niż poprzednie. Prócz prezentacji pełnego spektrum firm z branży kwiatowej, atrakcyjnie zapowiada się też program wydarzenia, który najlepiej opisuje tegoroczne hasło targów – „Kolekcja korzyści”. Pokazy florystyczne i seminaria będą bowiem nie tylko zgodne z trendami, ale przede wszystkim praktyczne i prosprzedażowe.
NAJWIĘKSZE W REGIONIE
Tegoroczne targi Flower Expo Polska będą już 3. edycją tej imprezy, tradycyjnie połączonej z Międzynarodową Wystawą ZIELEŃ TO ŻYCIE. Mariaż tych eventów tworzy największe i najbardziej komplementarne wydarzenie branży kwiatowo-ogrodniczej w Europie Środkowo-Wschodniej. W zeszłym roku odwiedziło je ponad 17 000 osób, spośród których aż 7 000 stanowili goście branżowi.
„KOLEKCJA KORZYŚCI”
Od tego roku, wraz z nowym organizatorem wydarzenia, Agencją Promocji Zieleni, pojawiła się również nowa koncepcja programu towarzyszącego imprezie. Będzie się on koncentrował na prezentacji pomysłów o silnym potencjale sprzedażowym, mającym przynieść wymierne korzyści wystawcom i gościom branżowym. Przyjrzyjmy się mu bliżej.
6 WRZEŚNIA 2018, CZWARTEK
dzień branżowy
09:30-11:00, sala D, hala 4
SEMINARIUM:
„Media społecznościowe jako skuteczne narzędzie promocji kwiaciarni”
Dawid Krążyński, SIGMA International (Poland)
& Marcin Chruściel, Fotochrusciel.pl
Praktyczne seminarium dla poczatkujących użytkowników social mediów, które objaśni, dlaczego warto wykorzystywać je w promocji kwiaciarni, jak zacząć i jak robić to efektywnie. Wykład poprowadzi Dawid Krążyński, Account Manager i Social Media Executive z SIGMA International (Poland), agencji PR z 18-letnim doświadczeniem w komunikacji branży kwiatowej w Polsce. Seminarium uzupełni specjalizujący się w fotografii florystycznej Marcin Chruściel, który przedstawi zasady robienia zdjęć przeznaczonych do zamieszczenia na Facebooku, Instagramie, czy Pintereście.
11:30-13:00, scena, hala 4
POKAZ FLORYSTYCZNY W DUECIE:
Monika Harlos & Tomasz Max Kuczyński, Stowarzyszenie Florystów Polskich
Pokaz florystyczny pod egidą Stowarzyszenia Florystów Polskich, który poprowadzą: Monika Harlos, aktualna Mistrzyni Polski we Florystyce oraz Tomasz Max Kuczyński, florysta wielokrotnie utytułowany w Polsce i zagranicą. Duet zaprezentuje kwiatowe aranżacje osadzone w aktualnych trendach, ale jednocześnie proste do odtworzenia i o silnym potencjale sprzedażowym. Zapraszamy po komercyjne inspiracje od Mistrzów florystyki!
13:30-15:00, scena, hala 4
POKAZ FLORYSTYCZNY SZKOŁY:
Szkoła florystyczna Kwitnące Horyzonty
Szkoła florystyczna Kwitnące Horyzonty, znana z niekonwencjonalnego, kreatywnego podejścia do sztuki florystycznej, zaprezentuje w tym pokazie umiejętności swoich najlepszych uczniów. Nieszablonowe aranżacje i świeże pomysły gwarantowane!
15:30-17:00, scena, hala 4
POKAZ FLORYSTYCZNY W DUECIE:
Monika Kudłacz, Studia Podyplomowe Florystyka w Krakowie & Maciej Krzus
Kolejny pokaz duetu utalentowanych i utytułowanych florystów. Monika Kudłacz na co dzień uczy młodych adeptów sztuki florystycznej na Studiach Podyplomowych Florystyka na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie, a Maciej Krzus prowadzi prosperującą kwiaciarnię we Wrocławiu. Zgodnie z motywem przewodnim tegorocznych targów, duet przedstawi aranżacje modne i komercyjne jednocześnie.
7 WRZEŚNIA 2018, PIĄTEK
dzień branżowy
10:00-12:00, scena, hala 4
WYJĄTKOWY POKAZ FLORYSTYCZNY:
„Kolekcja korzyści od najlepszych polskich florystów.
Absolwenci Szkoły florystycznej Małgorzaty Niskiej”
Magdalena Birula-Białynicka, Marcin Jabłoński, Karolina Ładyżyńska-Skrzypek,
Agnieszka Mitko-Kominek, Piotr Sekunda, Zygmunt Sieradzan, Monika Szalast,
Małgorzata Szymioł, Agnieszka Świderska-Nożewska i inni & Małgorzata Niska
Pokaz florystyczny bez precedensu! Wybitni floryści, influencerzy tej branży w Polsce, kolejno zaprezentują swój niepowtarzalny styl i zawodowe mistrzostwo, których korzenie sięgają edukacji w Szkole florystycznej Małgorzaty Niskiej. To jedyny wspólny mianownik, ponieważ każdy z nich wypracował indywidualny styl pracy i równie indywidualną ścieżkę kariery. Na scenie nie zabraknie oczywiście również samej Małgorzaty Niskiej, a pokaz poprowadzi Magdalena Birula-Białynicka, która zaprezentuje najciekawsze, florystyczne anegdoty z życia Szkoły i jej czołowych absolwentów. Moc inspiracji od najlepszych, polskich florystów.
10:30-12:30
SEMINARIUM ZAMKNIĘTE
„Jak sprzedawać kwiaty i rośliny ozdobne?”
Jeanet de Zeeuw, FlowerWatch B.V.
& Katarzyna Łazucka-Cegłowska, Gospodarstwo Szkółkarskie Łazuccy
Seminarium zamknięte.
13:00-14:30, sala D, hala 4
SEMINARIUM (Z ELEMENTAMI POKAZU FLORYSTYCZNEGO):
„Florystyka w wydarzeniach dyplomatycznych i państwowych”
Piotr Marzec
Seminarium z elementami pokazu florystycznego oparte na cenionej publikacji Piotra Marca pt. „Florystyka w protokole dyplomatycznym”. Słuchacze poznają florystyczne savoir vivre obowiązujące w świecie dyplomacji i wydarzeń o charakterze państwowym, ale i innych, uroczystych okazji w życiu człowieka. Ta wiedza – jak mówi sam Piotr Marzec – powinna być przekazywana przez florystów klientom kwiaciarni, których należy uczyć zasad i kulturowych kodów związanych z używaniem kwiatów w różnych okolicznościach.
13:30-15:00
POKAZ FLORYSTYCZNY W DUECIE:
Zygmunt Sieradzan & Stefan van Berlo
Finałowy pokaz florystyczny w duecie. Swoją wizję kompozycji równie efektownych co komercyjnych przedstawi Zygmunt Sieradzan, jeden z najbardziej znanych i utytułowanych florystów, którego polskiej branży kwiatowej nie trzeba przedstawiać, oraz Stefan van Berlo, gość z Belgii o niezwykłej wyobraźni, którą potrafi przekuć w efektowne dzieła florystyczne. Stefan prowadzi kwiaciarnię, która cieszy się ogromnym powodzeniem w belgijskim Zwijndrecht, Zygmunt również na co dzień pracuje w prosperującej kwiaciarni – to gwarantuje praktyczne podejście do tematu.
15:30-17:00
POKAZ FLORYSTYCZNY SZKOŁY:
Szkoła florystyczna Małgorzaty Niskiej
Szkoła florystyczna Małgorzaty Niskiej, najdłużej działająca tego typu placówka w Polsce, kształci kolejne pokolenia florystów – w tym licznych mistrzów florystyki – już od 2000 roku. Pokaz będzie prezentacją dorobku edukacyjnego szkoły oraz umiejętności jej najnowszego narybku. Co tym razem pokaże szkoła, spod skrzydeł której wyszły największe florystyczne sławy? Zapraszamy na pokaz.
8 WRZEŚNIA 2018, SOBOTA
dzień konsumencki
10:30-11:30, scena, hala 4
ROŚLINY WE WNĘTRZACH,
POKAZ/SEMINARIUM
Zygmunt Sieradzan
12:30-13:50, scena, hala 4
ROŚLINY WE WNĘTRZACH,
POKAZ/SEMINARIUM:
Mistrzynie ze Szkoły florystycznej Małgorzaty Niskiej:
Dagmara Gregor, Małgorzata Kamińska
Program dnia konsumenckiego skupiony będzie wokoło zieleni doniczkowej, czyli trendowi, który na przestrzeni ostatnich dwóch lat zdominował nie tylko wnętrzarstwo, ale i postrzeganie otoczenia człowieka w ogóle. Prelegenci – w lekkiej i przystępnej formie będącej połączeniem seminarium i pokazu – zaprezentują, jak zaaranżować rośliny doniczkowe, by utworzyły kompozycje pasujące nie tylko do charakteru wnętrza, ale i temperamentu właściciela. To, co najmodniejsze i najbardziej trendy w architekturze wnętrz i designie jest bowiem związane z roślinami właśnie – od stylu dżunglowego w miejskich mieszkaniach, przez instagramowy #monsteramonday. Widzowie dowiedzą się również, które rośliny najlepiej oczyszczają powietrze ze smogu, które postawić w sypialni, by poprawić samopoczucie i jakość snu oraz jak zwiększyć wydajność pracy poprzez otoczenie się właściwie dobranymi roślinami doniczkowymi.
Ambasada Królestwa Niderlandów w Polsce, patron honorowy targów Flower Expo Polska, szczególnie gorąco zaprasza na sobotnie seminaria, sama od lat popularyzując wiedzę na temat dobroczynnego oddziaływania roślin na zdrowie i dobre samopoczucie człowieka.
KONCEPCJE KWIACIARNI/FLOWER SHOP SHOWROOMS
dostępne do zwiedzania 6-8 września 2018
4 gotowe koncepcje kwiaciarni, ogrom inspiracji!
Szukasz inspiracji na prosperującą kwiaciarnię? Zajrzyj do czterech showroomów kwiaciarni, które zlokalizowane będą nieopodal sceny. Każda z tych otwartych do zwiedzania koncepcji będzie w pełni zaaranżowana, od wystroju, po kwiaty, dekoracje i aranżacje florystyczne. Ich autorzy i wykonawcy – influencerzy branży kwiatowej – używać będą materiałów dostarczonych przez wystawców Flower Expo Polska 2018. To gotowe pomysły na Twój biznes.
Glamour
Autor: Szkoła florystyczna Małgorzaty Niskiej
Elegancka, stylowa, modna. To kwiaciarnia zaaranżowana tak, by olśnić luksusem, niepozbawionym jednak przymrużenia oka. Bogaty, eklektyczny wystrój i dekoracje komponują się tu z wytwornym pięknem kwiatów. Ta kwiaciarnia z łatwością odnajdzie się wśród ulic wielkiego miasta.
Modern
Autor: Zygmunt Sieradzan
Mniej znaczy więcej. Minimalistyczna, oszczędna w formie i nadzwyczaj elegancka
w swojej prostocie. Ascetyczność wystroju pozwala tu uwypuklić czyste piękno kwiatów. Nowoczesna koncepcja stworzona przez jednego z najbardziej utytułowanych polskich florystów, Zygmunta Sieradzana.
Fusion
Autor: Szkoła florystyczna Kwitnące Horyzonty
Zróżnicowana, eklektyczna, boho. Przede wszystkim: ciekawa i nieszablonowa. Ta koncepcja najlepiej oddaje artyzm florystyki i ogrom różnorodnych możliwości, jakie ze sobą niesie. Wśród pozornego, artystycznego nieładu kwiaty wyglądają po prostu jak część dekoracji, a każdy klient znajdzie coś dla siebie.
On the Go
Autor: Szkoła florystyczna Małgorzaty Niskiej
Współczesny świat jest wciąż w biegu i wymaga odpowiadających temu rozwiązań. Utylitarny koncept na kwiaciarnię w „przechodnim” miejscu, nastawioną na klientów wpadających po gotowe lub szybko przygotowywane kompozycje. Szukasz pomysłu na prosperującą kwiaciarnię w centrum handlowym, na dworcu kolejowym, czy w innym ruchliwym miejscu? Zajrzyj tutaj.
![]() 00001
|
![]() 00002
|
![]() 00003
|
![]() 00004
|
![]() 00005
|
![]() 00006
|
![]() 00007
|
![]() 00008
|
![]() 00009
|
![]() 00010
|
![]() 00011
|
![]() 00012
|
![]() 00013
|
![]() 00014
|
![]() 00015
|
![]() 00016
|
![]() 00017
|
![]() 00018
|
![]() 00019
|
![]() 00020
|
![]() 00021
|
![]() 00022
|
![]() 00023
|
![]() 00024
|